ALL THE THINGS YOU SAID, THEY WERE NEVER TRUE





Nu ska jag käka innan jag ska börja med allt det här:


  • Läsa klart min bok (ca 100 sidor kvar)
  • Leta fakta till SO:n
  • Träna inför engelskaprovet
  • Duscha

Så funderar jag faktiskt på att börja sola igen. Många tycker att det är idiotiskt att sola för pengar (vilket på ett sätt det är, eftersom att man kan göra det ute men nu börjar det faktiskt bli vinter) men dom som är emot det köper oftast kläder för sina pengar. Men då ska jag bara säga, båda tillhör gruppen att det handlar om utseénde. So, it's the same thing!


Kommentarer
Postat av: ellinor

dock bättre att spendera pengar på kläder eftersom kläder får man inte cancer utav:)

2011-09-27 @ 21:35:04
URL: http://www.ellinorlindstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0