GÅRDAGENS SKRÄLL..!

Visst, nu är det Alicia vi pratar om så detta är inte så ovanligt för mig men otroligt myket pengar har försvunnit från mig. Tyvärr inte på shopping eller något sånt utan bara poff borta. Skrämdes lite när ännu en 500-lapp försvann igår men jag hittade den tillslut. Liksom 1000 spänn på två veckor skulle bara vara för myket! Men jag är i alla fall glad över att äntligen har råd med att köpa min kamera så nästa vecka bär det av till Skövde. Ska försöka kolla runt lite nu efter en ljusrosa laptop! What do you think about that? Någon som vet vart man kan hitta en sån? Annars får det bli en mini tills efter sommaren..


Kommentarer
Postat av: M

Inet.se Komplett.se osv

2011-05-30 @ 22:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0