IF THERE'S A "HEAVEN", THEN WHY ARE WE SCARED OF DEATH?

Eftersom att jag inte alltid har något att blogga om så kommer jag ibland använda detta som hjälp. Kanske inte kommer orka svara på alla med det dyker nog upp någon lite då och då!

Dag 1: 5 saker som ni inte visste om mig.
Dag 2: Typ av killar jag faller för.
Dag 3: Parfymen jag använder.
Dag 4: 5 saker som jag älskar
Dag 5: En sak som alltid får mig att le.
Dag 6: Mitt liv i kort version.
Dag 7: En bild på något jag älskar att göra.
Dag 8: Mitt turnummer.
Dag 9: Min favorit årstid.
Dag 10: Tv program jag gillar.
Dag 11: Såhär ser mitt liv ut om 10 år.
Dag 12: Något som skrämmer mig.
Dag 13: Mitt favorit husdjur.
Dag 14: Mitt beroende.
Dag 15: Dagens.
Dag 16: Hissar & dissar.
Dag 17: En dålig egenskap jag önskar att jag inte hade.
Dag 18: En bild på mig som är tagen utav någon annan.
Dag 19: Min favoritblomma.
Dag 20: Något jag längtar efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0