DAG 1 - 5 SAKER NI INTE VISSTE OM MIG



1.
Jag färgade mitt hår första gången när jag var 8 år och har gjort det mer eller mindre sen dess.
2. Jag är väldigt kort, bara 1.60. Kommer förmodligen inte bli längre eftersom att båda min föräldrar är korta..
3. Jag har alltid älskat att sjunga!
4. Jag är sjukt klantig med allt, inte bara med att jag förstört alla kameror jag haft..
5. Jag spelar att jag har mycket mer sjävlförtroende än vad jag egentligen har och jag grubblar ofta över saker(även småsaker). Jag har sjukt lätt att bli sårad, men använder mitt "pokerface" för att dölja det. Dock visar jag det i mina rubriker.


Kommentarer
Postat av: Grannen <3

Och så fick du ju ditt första nobelpris när du bara var 6år;)

2011-08-17 @ 23:31:50
URL: http://Froken-Alenius.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0