the day before tomorrow

tjaa!
nu har jag rätt mycket att skriva om faktiskt!
ställen ja besökt idag..
HEMMA
I morse's så började dagen med att jag och mina syskon åkte in-lines. jätte kul faktiskt, man har ju saknat sommaren så!
STAN
sen ville mamma att jag skulle följa med upp till stan och ta en fika på lilla blå med bland annat Lisa, Marina och Antonia. Efter det så följade jag med till resebyrån för att se om vi hittade några resor för 14 personer, så många som vi ska vara ja, och det gjorde vi. till alanya i turkiet! På vägen därifrån så såg vi några killar utanför netto som gjorde något med fönsterna, och vi var ju bara tvugna att ta kort på dem, haha!:)
MÖSSEBERG
senare på eftermiddagen så tvingades jag med till mösseberg för att grilla.

enjoy!
































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0